~jangan singgah kalau tak masuk~

"when my hand start talking, my tongue could only listen. "

Monday, October 31, 2011

Balasan untuk fafararaa

yeah. aku dah tersangat rajin ni. pehal tah aku rajin sangat tetiba.
(btw, esok ada test literature. ehehs.)
so, here it goes.
fara sayang, hambekk ko~

11. things about me:
..............
yeah, itulah dia. dah kenal dah aku?
:P


Cik Fara punya soalan yang mengarut tapi aku tengah rajin so aku jawab jela:

1. What was your first impression towards me? :p
emm..kau orang? hehehe.
salah jawab eh? em...
kau PERAMAH. (senyum innocent)

2. Do you always tell the truth?
eeyyshhh....mesti...pernah ke aku menipu selama ni? hohoho.

3. What is your favourite swear (carutan)? HAHA
what the FISH!!
(derr, aku baik lah. paling jahat pun; BODHO la kau! tu je. ahaks)

4. What is the name of your lappy? :p (Mine is Lena)
Lappy aku tetiba panas.
(Shin Chan mmg pantang dengar nama perempuan hot macam LENA ni. Dia terus blushing gila gila. :D)

5. Do you have any ghost-related-experiences? What? :O
tengok muka Fara Aisyah masa pakai mascara purple...yg dah cairrr.....
hahahahahahaha!

6. When will you get married? ;pp
bila dah jumpa lelaki yang sesuai.
tak pun lepas kau dah jumpa lelaki yang sesuai.

7. What are the types of guy that you admire?
yang gelak kalau dengar lawak.
yang solat kalau dengar azan.
yang makn bila lapar (of course la tu kann..)
yang pandang bila aku panggil
" Abang Z!!!!"

8. Kenapa tak suka pakai celak dkt kelopak mata yg bawah?
sebab aku tak berapa suka pakai celak dkt kelopak mata atas, kiri dan kanan juga.

9. Suka membebel tak?
sukaaaa.........tapi aku takleh lawan kau la.
kalah sebelum bertanding. huhuhu

10. Eh kenapa tetiba aku tulis dlm BM ni? ;p HAHA
entah! aku dah lama dah tulis ko baru nak start.
*bisik*
orang dah ke Amerika dah, dia dok tergolek kat Puncak Perdana lagi.
hehe

11. My questions are just boring, aren't they? -.-
hmm...bollehh lahh...sebab kita member aku bg 5 per sepuluh lahh..
haha. guro je.





tu diaa...habis dah. aku pun nak tanya soalan gak.

1. bila nak belanja aku makan?

2. kau ada tak best friend yang sangat pandai?macam budak sains ke? lol

3. bila nak belanja aku makan?

4. Aku dah ulang soalan kan? tu maknanya aku dah lapar.
So, bila nak belanja aku makan?

5. tu je lah. aku dah takde idea.

6. jangan paksa aku la aku dah takde idea dah ni.



*senyum nampak gigi*